loading...
دانلود مقاله رایگان
عاطفه بازدید : 69 سه شنبه 07 شهریور 1396 نظرات (1)

زیباترین متن های کارت عروسی ۲۰۱۷

 زیباترین متن های کارت عروسی 2017

متن کارت عروسی زیبا

در پیشگاه حجت محض زمان مهدی(عج)
منجی جهان
منت‌دار حضور شمائیم.

 زیباترین متن های کارت عروسی 2017

متن مذهبی کارت عروسی

خدا هدیه ای به آدم داد
و مهر حوا را به دل او انداخت
باید آسمان را آذین می بست
ستاره ها را برق می انداخت
خدا لبخند زد
تنهایی فقط زیبنده خودش بود!
در جشن پیوند آسمانیمان، همه فرشته ها دعوت دارند!

 زیباترین متن های کارت عروسی 2017

ای از عشق پاک من همیشه مست
من تو را آسان نیاوردم بدست
بارها این کودک احساس من
زیر باران های اشک من نشست
من تو را آسان نیاوردم بدست

 زیباترین متن های کارت عروسی 2017

جدیدترین متن کارت عروسی

ای کاش عشق را زبان سخن بود
آنها زندگی مشترک خود را جشن می‌گیرند
با تشریف فرمائی خود سرافرازشان فرمائید

 زیباترین متن های کارت عروسی 2017

آری آغاز دوست داشتن است
گر چه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست

 زیباترین متن های کارت عروسی 2017

متن کارت دعوت عروسی
خانه‌ای ساخته‌ایم، سایبانش همه عشق
زیر پا فرش غرور، در حصارش همه تکرار صفا
ما در این جمع لطیف
لطف دیدار تو را می ‌طلبیم

 زیباترین متن های کارت عروسی 2017

قلب من و تو را
پیوند جاودانه مهری است در نهان
پیوند جاودانه ما ناگسسته باد
تا آخرین دم از نفس واپسین ما این مهر بسته باد

 زیباترین متن های کارت عروسی 2017

متن زیبا برای کارت عروسی
انگار تمام آسمان به این پنجره آمده است
که سقف کوچک مان چنین پرستاره است
فردای سبز
آرزویی محال نیست
وقتی شانه های اعتماد
پناه مرغان مهاجر است
که از فراز غروب های دور و دراز
اینکه به جست و جوی آشیانی روشن آمده اند
از امشب تا خورشید راهی نیست
نگاهمان کنید !

 متن های زیبا برای کارت عروسی

 زیباترین متن های کارت عروسی 2017

بنام خدای عشق
کنار آشنایی تو آشیانه می‌کنم
فضای آشیانه را پر از کرانه می ‌کنم
کسی سئوال می‌کند به خاطر چه زنده‌ای
و من برای زندگی تو را بهانه می‌کنم
امیدواریم که گل وجودتان زیباترین نقش باغ خاطره این روز باشید

 زیباترین متن های کارت عروسی 2017

متن برای کارت عروسی
همتمان بدرقه راه کن ای طایر قدس
که دراز است ره مقصد و ما نوسفریم

 زیباترین متن های کارت عروسی 2017

معنای عشق چیست بجز عشق
بهم رسیدن یعنی آغاز
با هم ماندن یعنی زندگی
زندگی با عشق یعنی کامیابی

 زیباترین متن های کارت عروسی 2017

متن های کارت عروسی جدید
با سنت عشق گرد هم می‌آییم
آنجا که دوست داشتن تنها کلام زندگی است.

 زیباترین متن های کارت عروسی 2017

 

زیباترین متن های کارت عروسی ۲۰۱۷

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 1,314
  • بازدید کلی : 11,211
  • کدهای اختصاصی